TILL SALU!

Jag har precis rensat ur mitt badrumsskåp och hittade lite nästan oanvända frisörprodukter som jag tänkte lägga ut här!

Jag börjar med ett schampoo:

Schwarzkopf BC Bonacure hairtherapy Color Save Sulfate-Free Shampoo
Det är till för färgat hår, köpt på frisörsalong!
250 ml! Använt ca 10 ml kanske?
Ordinarie pris ~150:-
Buda!



Säljer även BC Bonacure Hairtherapy Color Save Treatment!
Schwarzkopf BC Bonacure Hairtherapy Color Save Treatment is an intensive regeneration treatment for strong, healthy hair, with protected colour brilliance and suppleness. Contain's Schwarzkopf's patented Color Stabiliser to protect the hair against colour fade, by retaining the dye pigments for longer-lasting colour intensity. Special UV filters well known in skin protection creams protect the hair from environmental fade and damage. For weekly usage. Apply to towel-dried hair and leave for 5 to 10 minutes then rinse thoroughly.

Use once a week to provide an extra care boost to colour-treated hair.
200 ml, använt en gång.
Ordninarie pris ~200:-
Buda!

 

Sedan har vi ett leave-in treatment från REDKEN!

Redken EXTREME Anti-snap (leave-in treatment for distressed hair)

Luktar äpple!
Proteintreatment som stärker de delar av håret som är porösa och skadade, sluter fjällskiktet varsamt, reducerar friktion från hårborstning och värmeverktyg. Håret förhindras från att brytas eller dela sig och blir blankt och medgörligt.
250 ml! Använt kanske 2 ggr MAX.
Ordinarie pris ~300:-
Säljer för 190:- eller högstbjudande!


Så! Önskas bilder så är det bara att hojta till!
Frakten betalas utav köparen och jag ansvarar ej för Postens hantering.

Kommentarer
Postat av: Maria

20 spänn på Anti-snap!

2009-09-16 @ 14:38:50
Postat av: Beatrice

Maria: HAHA! -.-

2009-09-16 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0