LUSH!

För något år sen så fick jag en badbomb och en duschtvål av Maria i present! Jag blev lite fundersam. Vad konstig badbomben såg ut! Den såg liksom handgjord ut. Och duschtvålen var det glitter i, och luktade...naturligt sött. Nåväl, jag ville inte göra henne ledsen, så jag testade det. Och nu, nu är jag fast! Lush har helt GALET bra produkter!

Deras badbomber är gjort helt av naturliga råvaror och INGENTING är testat på djur! Det har även ett bäst-föredatum alla produkter eftersom alla ingridienser är så färska!

Mina favoriter är nog:

- Badbomben SEXBOMB! Massa med eteriska oljor som passar perfekt i bubbelbadkaret med någon du tycker om lite extra mycket om ;)

- Ansiktsmasken CUPCAKE! Luktar choklad och är perfekt för dom med lite fet och pormaskig hy!

Och det bästa är att eftersom inget av sakerna är testade på djur, så är det perfekt för veganer!


Så gå in på Lush NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0