Hej!

Denna blogg ska då försöka bli en skönhetsblogg! Nivet, härliga ansiktsmasker, sköna hårinpackningar, bra och dåliga balsam, sämst eller bäst deodoranter osv!

Hoppas det kommer vara till hjälp iallafall för någon! ;)

Komer även lägga upp saker här som är till försäljning inom skönhetsområdet och kanske lite annat också! Mode är inte min starka sida, men kan ju alltid försöka!


Och vafan heter bloggen? Jo, BalsamUtanQ. Så enkelt är det, eftersom balsam inte stavas med Q ;)

Och vem är det som skriver den? Jo, det är jag, Bea! Eller rättare sagt Beatrice!
Och vem är du? Jo, jag är en kvinna (shit, jag börjar bli gammal!) på 20 år som är sjukskriven för tillfället pga cppuckad chef och cpjobb. Jag har alltid varit intresserad av skönhetsprodukter, men tycker inte alls om att träna och det kanske syns lite på mig ;) Brukar dock försöka cykla varje dag och inte äta alltförmycket godis!

Ska även försöka få lite gästbloggare då och då!

Vill någon hjälpa mig med att förfina bloggen? Lämna en kommentar vettja!


Mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0